Média megjelenések
Hitka Vikivel közös #szerencsesvagyok kampányunk az Élelmiszer Online-on
2016.05.20Szerencsés vagyok
Az MTI-hez elküldött tájékoztató szerint a május elején indított akció ötletét, valamint a kampány vizuális és kreatív koncepcióját az Élelmiszerbank Hitka Viktória képzőművésszel közösen dolgozta ki.
A kampányhoz egyszerűen lehet csatlakozni többek között a közösségi médiumok felületein egy ételfotó megosztásával, amelyen a #szerencsesvagyok és #elelmiszerbank hashtagek tűnnek fel. Hétfőtől érhető el Hitka Viktória egyedi tányér kollekciója a FLATLAB-ben. Mint írják, a tányérok megvásárlásával vagy adófelajánlással bárki segítheti a szervezet munkáját.
Magyarországon 1,8 millió tonna élelmiszer-felesleg keletkezik, ezen élelmiszerek nagy része sok esetben még fogyasztható lenne. A Magyar Élelmiszerbank 2015-ben 2600 tonna élelmiszert mentett meg és osztott szét több ezer rászoruló között országszerte.
Forrás: elelmiszer.hu