Hírek
Elindult új image kampányunk
2015.07.29Imázskampányt indított a Magyar Élelmiszerbank Egyesület (MÉB), a reklámokat a Well készítette.
Az ügynkségtől kapott közlemény szerint a kampány hétköznapi helyzetek kifordításával mutatja be, hogy mekkora különbségek vannak Magyarországon a lehetőségek, álmok, vágyak közt, és hogy sok éhező család számára már egyetlen adag élelmiszer is sorsfordító lehet.
A MÉB imidzskampánya a fenti ötletre építve népszerűsíti az egyesületet, illetve mutatja be tevékenységét és céljait, amelyet az új "Ételt mentünk, hogy életet mentsünk." márkaszlogennel is megerősít.
A kampány kezdetben online felületeken fut, de a későbbiekben nyomtatott sajtóban is megjelenik. A reklámfelületeken való ingyenes megjelenést a kampányban részvevő médiaügynökségek biztosítják.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület (MÉB) fő feladata, hogy a még fogyasztható, teljes értékű, ám valamilyen okból - közeli lejárati idő, esztétikai hiba, szezonalitás, stb. - forgalomba nem hozható élelmiszerfelesleget megmentse és együttműködő partnerei segítségével eljuttassa a rászorulókhoz.
ALKOTÓK
- Ügyfél: Magyar Élelmiszerbank Egyesület
- Külső kapcsolatok igazgató: Sczígel Andrea
- Reklámügynökség: WELL
- Kreatívigazgató: Brassai Kornél
- Kreatív stratégiai igazgató: Hevesi László
- Ügyfélkapcsolat: Kanizsár Dorottya, Fór Petra
- Copywriter: Kazinczy Eszter, Vasvári Babett, Zöld Attila, Brassai Kornél
- Art director: Kazinczy Eszter, Marton Péter