Hírek

Elindult új image kampányunk

2015.07.29

Imázskampányt indított a Magyar Élelmiszerbank Egyesület (MÉB), a reklámokat a Well készítette. 

Az ügynkségtől kapott közlemény szerint a kampány hétköznapi helyzetek kifordításával mutatja be, hogy mekkora különbségek vannak Magyarországon a lehetőségek, álmok, vágyak közt, és hogy sok éhező család számára már egyetlen adag élelmiszer is sorsfordító lehet.

A MÉB imidzskampánya a fenti ötletre építve népszerűsíti az egyesületet, illetve mutatja be tevékenységét és céljait, amelyet az új "Ételt mentünk, hogy életet mentsünk." márkaszlogennel is megerősít.

 

 
 
 
 

A kampány kezdetben online felületeken fut, de a későbbiekben nyomtatott sajtóban is megjelenik. A reklámfelületeken való ingyenes megjelenést a kampányban részvevő médiaügynökségek biztosítják.

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület (MÉB) fő feladata, hogy a még fogyasztható, teljes értékű, ám valamilyen okból - közeli lejárati idő, esztétikai hiba, szezonalitás, stb. - forgalomba nem hozható élelmiszerfelesleget megmentse és együttműködő partnerei segítségével eljuttassa a rászorulókhoz.

ALKOTÓK

  • Ügyfél: Magyar Élelmiszerbank Egyesület
  • Külső kapcsolatok igazgató: Sczígel Andrea
  • Reklámügynökség: WELL
  • Kreatívigazgató: Brassai Kornél
  • Kreatív stratégiai igazgató: Hevesi László
  • Ügyfélkapcsolat: Kanizsár Dorottya, Fór Petra
  • Copywriter: Kazinczy Eszter, Vasvári Babett, Zöld Attila, Brassai Kornél
  • Art director: Kazinczy Eszter, Marton Péter
Forrás: Kreatív Online


ADOMÁNY:
Ft
0
értékben a nélkülözők részére