Hírek
Adománylavinát indít a Syngenta és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület
2008.04.09
A Syngenta Kft 20 millió forintos növényvédőszer adománya remények szerint 40-50 millió forintos élelmiszeradománnyá duzzad fel, mire a szintén adakozó mezőgazdasági termelőkön és élelmiszeripari feldolgozókon keresztül a termelési lánc végére ér.
Hogyan lehet egy jótékonysági élelmiszerakció minimális befektetéssel igazán hatékony? Úgy, hogy az akcióba bevonjuk a láncolat valamennyi szereplőjét. A mezőgazdasági termelőket, az élelmiszeripari vállalatokat és a szétosztást végző civil szervezeteket. Így minden résztvevőnek csak azzal kell foglalkoznia, amihez igazán ért, csak azt kell felajánlania, amit egyébként is termel. Ha sorban mindenki elvégzi a maga feladatát, a kezdeti adomány értéke egyre nő. Ez az adománylavina lényege.
A hógolyó elindult: a Syngenta Kft 20 millió forintért biztosít növényvédő szereket azoknak a termelőknek, akik legalább a barteralap értékében ajánlanak fel mezőgazdasági termékeket a program számára; majd ezeket a termékeket a élelmiszeripari gyártók dolgozzák fel. A készárut végül a Magyar Élelmiszerbank osztja szét partnerszervezetein keresztül a rászorulók között.
A lavinához még lehet csatlakozni, most a mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalatok tehetnek könnyen és igen sokat tehet azért, hogy jóllakassanak olyanokat, akiknek a pénztárcája üresebb a kelleténél. Az adományok az év során két alkalommal kerülnek szétosztásra: első ízben gyermeknap alkalmából, másodszorra pedig karácsony előtt.
A Syngentáról:
A svájci székhelyű Syngenta a világ vezető agrárvállalata, mely innovatív kutatással, fejlesztésekkel és technológiákkal kötelezte el magát a fenntartható mezőgazdaság mellett. Vállalatunk, mely világszerte piacvezető a növényvédelemben és harmadik a nagy értékű vetőmagvak területén, mintegy 21 000 embert foglalkoztat több mint 90 országban. Növényvédő szerei és vetőmagjai, szolgáltatásai és sokrétű szakmai tevékenysége révén a hazai agrárszférának is az egyik legjelentősebb szereplője.
Hogyan lehet egy jótékonysági élelmiszerakció minimális befektetéssel igazán hatékony? Úgy, hogy az akcióba bevonjuk a láncolat valamennyi szereplőjét. A mezőgazdasági termelőket, az élelmiszeripari vállalatokat és a szétosztást végző civil szervezeteket. Így minden résztvevőnek csak azzal kell foglalkoznia, amihez igazán ért, csak azt kell felajánlania, amit egyébként is termel. Ha sorban mindenki elvégzi a maga feladatát, a kezdeti adomány értéke egyre nő. Ez az adománylavina lényege.
A hógolyó elindult: a Syngenta Kft 20 millió forintért biztosít növényvédő szereket azoknak a termelőknek, akik legalább a barteralap értékében ajánlanak fel mezőgazdasági termékeket a program számára; majd ezeket a termékeket a élelmiszeripari gyártók dolgozzák fel. A készárut végül a Magyar Élelmiszerbank osztja szét partnerszervezetein keresztül a rászorulók között.
A lavinához még lehet csatlakozni, most a mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalatok tehetnek könnyen és igen sokat tehet azért, hogy jóllakassanak olyanokat, akiknek a pénztárcája üresebb a kelleténél. Az adományok az év során két alkalommal kerülnek szétosztásra: első ízben gyermeknap alkalmából, másodszorra pedig karácsony előtt.
A Syngentáról:
A svájci székhelyű Syngenta a világ vezető agrárvállalata, mely innovatív kutatással, fejlesztésekkel és technológiákkal kötelezte el magát a fenntartható mezőgazdaság mellett. Vállalatunk, mely világszerte piacvezető a növényvédelemben és harmadik a nagy értékű vetőmagvak területén, mintegy 21 000 embert foglalkoztat több mint 90 országban. Növényvédő szerei és vetőmagjai, szolgáltatásai és sokrétű szakmai tevékenysége révén a hazai agrárszférának is az egyik legjelentősebb szereplője.