KAPCSOLAT  |    |  
Adószám:
18120141-2-42
Számlaszám:
10700024-66676548-51100005
Magyar Élelmiszerbank Egyesület
1% - amiből sokan jóllakhatnak
Főoldal / Hírek / Híreink / Iroda- és önkéntes csapat vezetőt keresünk

Híreink

Iroda- és önkéntes csapat vezetőt keresünk

2016.03.03

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Iroda- és önkéntes csapat vezető területre keres munkatársat

Az Élelmiszerbank (www.elelmiszerbank.hu) irodavezetői gyakorlattal, csapatvezetői kvalitásokkal rendelkező munkatársat keres, irodai önkéntes csapata élére. Ha szeretnél segíteni, egy jó csapatban, egy jó ügyért, egy több mint 10 éve sikeresen működő non-profit szervezetben dolgozni, akkor jelentkezz mielőbb!

Felelősségi területek:

  1. Irodai önkéntes csapat vezetése, koordinálása
    1. Önkéntes kapacitás felmérése, adománycímkézésben, elszámolások ellenőrzésében és egyéb raktári vagy irodai életben résztvevő önkéntesek toborzása, kiválasztása
    2. Önkéntesek belépési folyamatának koordinálása, ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, önkéntes szerződések megkötése
    3. Önkéntesek motiválása, önkéntes csapat fejlesztése
    4. Önkéntes feladatkörök kidolgozása, hozzá önkéntesek fejlesztése
    5. Önkéntes munkafolyamatok kialakítása, működtetése
    6. Önkéntesek számára kiadott feladatok szervezése, koordinálása és felügyelete, önkéntesekkel kapcsolatos adminisztráció vezetése
    7. Raktári és irodai önkéntes projektek önálló koordinációja
       
  2. Adomány elszámolások ellenőrzésének koordinálása
    1. Önkéntesek által végzett elszámolás ellenőrzések felügyelete, ellenőrzése
    2. Az elszámolások nyilvántartásának vezetése, elszámolások tárolásának rendben tartása
       
  3. Irodavezetői feladatok
    1. Az iroda napi működéséhez szükséges feltételek, a feladatok ellátásának, az iroda rendjének biztosítása
    2. Irodai adminisztráció naprakészségének biztosítása (iktatás, iratkezelés, egyesületi működéssel kapcsolatos adminisztráció)
    3. Pénzügy-számviteli adminisztráció vezetése (házipénztár kezelése, munkaügyi adminisztráció, számlák és adóigazolások kiállítása, tárgyi eszköznyilvántartás vezetése, kapcsolattartás az egyesület könyvelőjével)
    4. Irodai működéshez szükséges egyéb ügyintézés és beszerzések lebonyolítása önállóan
    5. Az épülettel és irodával kapcsolatos üzemeltetési feladatok szervezése és felügyelete, beleértve a szerződéses bérlő(k) ügyeinek intézését
    6. Egyesület pályázati és támogatási elszámolásainak összeállítása
    7. Az egyesület nemzetközi projektjeinek elszámolásaiban való részvétel
    8. Az ügyvezető igazgató által kijelölt egyesületi projektek támogatása adminisztrációs és szervezési feladatokban
    9. A beérkező panaszok nyilvántartása, ügyintézése
       
  4. Felelősség:
    1. Felelősségi körébe tartozó területek menedzsmentje, riportolás az ügyvezető felé
    2. Rábízott feladatok önálló, proaktív ellátása
    3. Felelősségvállalás az önkéntes csapatért, annak munkájáért, az önkéntes csapat motiválása
    4. A feltüntetett irodai nyilvántartások adatainak pontosságáért, naprakészségéért
    5. Személyes pénzügyi felelősség a házipénztárért, utalásos számlák web-banki felvitelének pontosságáért
    6. Önállóság az irodai működéssel kapcsolatos, felmerülő problémák megoldásában
    7. Az irodában tartózkodó önkéntesek tevékenységéért
       
  5. Elvárások:
    1. Min. főiskolai végzettség
    2. Angol - Középfok/kommunikációképes szint
    3. Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban, elemzési készség
    4. Talpraesett, határozott, agilis személyiség
    5. Adminisztratív területen szerzett min. 3 éves tapasztalat
    6. Nagyfokú precizitás, megbízhatóság
    7. Önállóság, problémamegoldó képesség
    8. Rugalmasság, proaktivitás
    9. Kitűnő szervező- és problémamegoldó képesség
    10. Multitasking képesség, terhelhetőség
    11. Eredményorientált szemléletmód
    12. „B” kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlat
    13. Word, Excel ismerete, gyakorlat

 

Előny:

  • Humán menedzsment téren szerzett tapasztalat (cél: önkéntes csapat működtetése, egyedi sajátosságok figyelembe vételével)
  • Vágy értékteremtésre
  • Elkötelezettség nemes célok iránt

Amit kínálunk:

  • 250 000 Ft bruttó jövedelem
  • Telefon térítés
  • Kihívásokkal teli munkakörnyezet
  • Jó csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Sok sikerélmény

Munkavégzés helye:

Budapest, 1172 Lokátor u. 3.

Jelentkezési határidő az állásra:

2016. március 31.

 

JELENTKEZÉS:

Ha szívesen dolgoznál nálunk, jelentkezésedhez az allas@elelmiszerbank.hu címre küldd el nekünk szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével, illetve egy motivációs levelet - de kérlek, ne egy olyan standard verziót, amit minden cégnek el lehetne küldeni, inkább legyen rövid, ne legyen benne semmi felesleges köntörfalazás, viszont  legyen benne a lényeg, hogy miért gondolod, hogy Te vagy a legjobb jelölt az állás betöltésére – mi cserébe azt ígérjük, hogy tényleg elolvassuk, amit írtál – ez számunkra a kiválasztási folyamat első fontos lépése.

Kérünk, a jelentkezésedben jelöld meg, hol találkoztál hirdetésünkkel!




További híreink »
HÍRLEVÉL - FELIRATKOZOM
HÍRLEVÉL - FELIRATKOZOM
ÖN IS SEGÍTHET!
TÁMOGASSON PÉNZADOMÁNNYAL
TÁMOGASSON ÉLELMISZERADOMÁNNYAL
TÁMOGASSON ÖNKÉNTES MUNKÁVAL
Rólunk mondták
Tisza Attila
Üdvhadsereg - Új Reménység Háza - Intézményvezető
A Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve sok ezer nélkülöző személyt támogathattunk.